2019. március 1-től kezdve a KRÉTA gondviselői felületén új menüpontként jelenik meg az e-ügyintézés.
https://eugyintezes.e-kreta.hu
Az alábbi ügyekben elektronikusan is tudnak iskolánk felé kérelmeket, igazolásokat benyújtani, nyilatkozatokat tenni (a későbbiek során újabb folyamatokkal bővül az elektronikusan intézhető ügyek köre):
- Általános iskolai beiratkozás
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése
- Kiiratkoztatás a köznevelésből
- Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása
- Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása
- Bizonyítvány- vagy törzslap-másodlat igénylése
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése.
Az oldal használatával kapcsolatosan (kérelmezői oldal) a felhasználói kézikönyv nyújt segítséget, mely az alábbi linken érhető el.
https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17760714